Szakértőink

Anders Tamás

2000 óta foglalkozom az online marketinggel, így szorosan követtem az Internet fejlődését a statikus honlapoktól a keresőoptimalizálás műveletén keresztül a közösségi média kialakulásán át a mai intelligens megoldásokig. Szállásokkal 2004-óta foglalkozom. Szállások részére elsőként hoztam létre 2009-ben a szakmai marketing blogot, ami jelenleg a legrégebbi és legátfogóbb a témában. Több ezer szállásnak segítettem már vele, és a közösség körülötte egyre csak növekszik, ami miatt a legrangosabb az országban ebben a témában. Szállásoknak segítek munkám során is. Úgy gondolom, hogy a kivitelezés mellett a tudás átadása az egyik legjobb módszer, hogy egy szállás eredményesen szerezzen vendégeket online. Ezért munkám során nem csak elkészítem a felületeket, futtatom a kampányokat, hanem oktatom is a szállásokat. Ehhez saját elektronikus tananyagokat, workshopokat, személyes képzéseket használok.

Területek, amikben segíteni tudok: honlapok tervezése, e-mail marketing stratégia, közösségi média, keresőoptimalizálás, AdWords, automatizálás, lokális marketing

Sziné Horváth Beáta

Végzettségem közgazdász, turizmus és szálloda szakon, másoddiplomámat online marketingből szereztem. Gyakorlati tudásomat a szállodákban, turisztikai hivatalokban és az online turisztikai portál üzemeltetése során megvalósított több száz sikeres kampánnyal szereztem meg. Szakmai figyelmem közel 10 éve az egészségturizmus mellett a családbarát szállások marketingje felé fordult, amikor 2009-ben elkezdtem el a csaladiudules.hu tematikus online utazási portál és magazin üzemeltetését. 2017-ben, a hazai inbound marketing atyjától, Damjanovich Nebojsától vettem át minősített inbound szakértő diplomámat. Ez ma a marketingképzések Harvardja. A célom az, hogy a szállodai marketingeseknek abban segítsek, hogyan szerezzenek olyan érdeklődőket, akik alig várják, hogy megkapják a hírleveleket és elsőként jusson eszükbe a szállodájuk, amikor családi vagy wellness utazásról van szó. Marketingesként az egymásra épülő, egymást kiegészítő online-offline-szállodai inhouse marketing kampányok megvalósításában hiszek, mert egyik sem létezik a másik nélkül.

Nagyné Hegedűs Anita

A Szegedi Tudományegyetemen 2006-ban pszichológusi és pszichológia szakos tanári, illetve a prágai Ján Amos Komenský Tudományegyetemen 2011-ben speciális pedagógusi diplomát szereztem. A felnőttképzésben közel 10 éves szakmai tapasztalattal rendelkezem. Azonban a felnőttoktatás és a tréningek iránti elköteleződésem már korábban kezdődött, 2005-ben kerültem szakmai kapcsolatba egy neves vezetői tanácsadó irodával, tréner asszisztensként. Családokkal végzett munkám mélyebb szakmai megalapozottsága kapcsán elvégeztem a Magyar Családterápiás Egyesület családterapeuta képzését. Emellett a pszichológia több területén szereztem szakmai tapasztalatot (szakértői tevékenység pszichológusként és speciálpedagógusként, egyéni és csoportos kompetenciavizsgálat és tanácsadás).

E-mail: nagyne.hegedusa(at)gmail(dot)com
Telefon: +36203232745

Pásztor Krisztina

Végzettségét tekintve közgazdász, másoddiplomáját online marketingből szerezte. Szakterülete a digitális kommunikáció és a content marketing. Több nagyvállalat és startup projekt kommunikációs tanácsadójaként dolgozott, jelenleg kommunikációs képzéseket, „on the job” tréningeket vezet. Üzleti akadémiákon és a felsőoktatásban is tanít. Az élménypedagógia módszereit alkalmazva a gyakorlati, példákon át vezető, azonnali tudást adó oktatási megoldásokban hisz.

Horváth György

A tulajdonában lévő IPS Gyermekszem Kft. 2005 óta foglalkozik kültéri játszóterek és beltéri játszószobák, játszóházak tervezésével és kivitelezésével.

A turizmus egyik nagy szegmense a gyermekes családokat célzó szolgáltatások. Egy ilyen szolgáltatás kialakításánál - legyen szó szállodáról, fürdőről, élményparkról - alaposan át kell gondolni, hol és hogyan segítsük a családokat abban, hogy kipihenten, élményekkel gazdagodva térjenek vissza az otthonukba.

Kolesár Krisztián

Több mint egy évtizede foglalkozom márkákkal, marekting-kommunikációval és technológiai innovációval. Munkám első része, hogy segítsek a márkáknak önmagukat egyszerűen meghatározni, úgy, hogy a vásárók pontosan értsék, miről is beszélünk. Ha a célcsoport érti a márkát, bízni fog benne. Munkám második része a márkaüzenetek hatásos célbajuttatása. Válaszokat találni arra, hogy hol van a vásárló és hogy tálaljuk neki mondanivalónk. A munkám harmadik része a márka-élmény megteremtése. A fogyasztó akkor lesz lojális, ha a márkával történő találkozása életre szóló. Ebben segít a design, a digitális és személyes interakciók, a technológiai újítások és még sok más, ami a "varázslat" része. Munkám során számos nagy nemzetközi és magyar márka számára dolgoztam egyik-másik vagy mindhárom területen egyszerre csapatommal, melynek során számos díjat is nyertünk.

Weboldal: www.visionary7.com
Telefon: +36-30-6704042
Email: kk(at)visionary7(dot)com


Maráczi Ágnes

Maráczi Ágnes vagyok, a tisztadili.com Kft. Ügyvezetője. Már 12 éve foglalkozom turisztikai animációval, 2011 óta saját cégemen belül. A Pannon Egyetem Gazdaságtudományi karán végeztem,mint idegenforgalmi közgazdász. Nemcsak itthon,hanem immáron harmadik éve külföldön is dolgozunk, így minden évben lehetőségem nyílik az új trendek,irányvonalak követésére is a nemzetközi piacokon is. Igyekszem majd segíteni ezen a fórumon is a minőségi animáció kialakításában, a különböző szintek felmérésében és a fejlődés elősegítésében.

Weboldal: tisztadili.com


Tóthné Márton Gabriella

Közgazdászként végzett a Budapesti Gazdasági Főiskolán, másod diplomáját a Budapesti Corvinus Egyetemen szerezte Vezetés és szervezés szakirányon. Szakmai pályáját a Budapesti Ifjúsági Vállalkozói Központ vezetőjeként kezdte, ahol feladatai közé tartozott a BIVÁK mint vállalkozástámogató szervezet, valamint a kapcsolódó iroda- és inkubátorház (POLIHÁZ) működtetése és fejlesztése, továbbá a szervezetfejlesztési feladatok ellátása. Öt éven keresztül dolgozott Turisztikai Desztinációs Menedzsment szervezet vezetőjeként, amely során a stratégiai irányítás, szervezetfejlesztési és humán erőforrás feladatok ellátása mellett közreműködött Mezőkövesd turizmuspolitikájának és marketingstratégiájának kialakításában, megvalósításában is. Ezt követően tulajdonos társával megalapították a Kontakt Szervezetfejlesztő Műhelyt (www.kontakmuhely.hu), ahol ügyvezetőként, vezető tanácsadóként, trénerként ma már szenvedélyének tekinti az emberek és szervezetek fejlesztését. Innermetrix konzulensként a diagnosztika és az erősség alapú fejlesztés elkötelezett híve.

Telefon: +36 30 2382393
Email: gabriella.marton(at)kontaktmuhely(dot)hu


Hegyi Sára

Közgazdász, kozmetikus, aromaterapeuta.

15 éves tapasztalattal rendelkezik a spa és wellness területén. Szállodai spa menük kidolgozása és  komplex vendégélmény tervezés  tartozik a munkájához.

Aromaterápia és bio bőrápolás témakörben rendszeresen jelennek meg írásai magazinokban és online.

Két kamasz gyerek anyukájaként az egészségre nevelés kihívásainak naponta kell megfeleljen.

Telefon: +36 30 996 4962
Email: aroma.para(at)gmail(dot)com