Gyakran ismételt kérdések

Általános információk

A KidsOasis egy olyan szálláshely minősítő rendszer, amely a családdal utazók szempontjából értékeli a szálláshelyeket. A KidsOasis védjegy a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalánál 2013. 07.26-án  212 361-es lajstromszám alatt bejegyzett és elfogadott tanúsító védjegy.

Minden szálláshely, amely szerepel az oldalunkon megfelel a KidsOasis követelményeinek vagyis biztosak lehettek abban, hogy a hotelben családbarát szemléletmód szerint dolgoznak a munkatársak. A KidsOasis célja megkönnyíteni a családok utazását, ezért hasznos tippekkel, útikalauzokkal, élménybeszámolókkal segítjük az utazni vágyókat Utazik a család magazinunkban.

Azt, hogy az ott dolgozók elkötelezettek a családbarát szemléletmód mellett és megfeleltek a több mint 60 pontból álló, szigorú kritériumrendszernek. A szálláshelyek 3, 4 vagy 5 KidsOasis szélforgós minősítést kaphatnak. A kategóriákhoz tartozó követelményeket ide kattintva részletesen elolvashatod.

A szélforgók a szálláshely minősítését jelölik. Minél több szélforgó található a szálláshely neve mellett, annál magasabb színvonalon képes kiszolgálni a családdal utazók igényeit. A minősítés megszerzéséhez legalább 3 szélforgós szintet kell teljesíteni, a legmagasabb minősítés pedig az 5 szélforgó.

A kategóriákhoz tartozó követelményeket ide kattintva részletesen elolvashatod.

A 3 szélforgós szálloda, panzió vagy vendégház is tartalmazza az alapkritériumokat, amelyek teljesítésével minősített családbarát szálláshellyé válhat egy szállás. A 4 szélforgós szálláshelyeken már gyerek-svédasztalról válogathatnak a kicsik (ha a szálláshely rendelkezik éttermi szolgáltatásokkal), van már gyermekanimáció hétvégén vagy kiemelt időszakokban, kölcsönözhetsz kerékpárt, babakocsit, és gyermeked üdvözlő vagy búcsúajándékra is számíthat. Az 5 szélforgós szálláshelyek még több családi szolgáltatást nyújtanak, már minimum heti 20 óra gyerekanimáció van és külön programokat szerveznek a felnőtteknek is illetve biztos, hogy van baba- vagy gyerekmedence.
A kategóriákhoz tartozó részletes követelményeket ide kattintva elolvashatod.

Mert ezek a szálláshelyek nem csak saját véleményük alapján hívják magukat családbarátnak, hanem egy szakértőkből álló csapat minősítése és rendszeres ellenőrzése után. Ezeken a szálláshelyeken garantáljuk, hogy nagy figyelmet fordítanak a gyerekkel érkező vendégekre.

Minden minősített szálláshely rendelkezik részletes adatlappal a KidsOasis adatbázisában. A szokásos információkon felül mi a családok szempontjából mutatjuk be a szálláshelyeket. Az adatlapon tájékozódhatsz a szálláshely szolgáltatásairól, wellness részlegéről, a környéken elérhető programokról.

Minden minősített szálláshely rendelkezik nagycsaládoknak is megfelelő méretű szobával. Ez a szálláshely jellegétől és kialakításától függően lehet lakosztály, apartman, vagy 2 egybenyitható szoba. Az egyes szálláshelyeken elérhető szobatípusokról a szálláshely adatlapján találsz információt.

A KidsOasis kiemelt figyelmet fordít az egyszülős családokra és igyekszünk a számukra megfelelő ajánlatot biztosítani. Az ár megállapítása minden esetben a szálláshely feladata, így szálláshelyenként eltérő árazás lehetséges. Nézd meg a kifejezetten egyszülős családoknak készült „Egyedül a gyermekemmel” ajánlatainkat.

Hűségpontokat a megvalósult foglalások után küldjük ki postai úton egy pontgyűjtő kártyával együtt. Minden 50.000 Ft után jár 1 pont. A pontok számításánál a foglalás értékét vesszük figyelembe, a szálláshelyen történt fogyasztás, a szálláshelyen igénybe vett szolgáltatás ellenértéke után nem tudunk pontot adni. A hűségprogram részleteiről ezen az oldalon olvashatsz bővebben.

A hűségpontokat értékes ajándékokra válthatod be. Az aktuális elérhető ajándéktárgyakról ide kattintva tudsz tájékozódni.  

Szállásfoglalás, ajánlatkérés

  • Mert oldalunkon a legfrissebb, legkedvezőbb családi ajánlatokat találod ( Speciális ajánlatok is: pl. Egyedül a Gyermekemmel, Nagycsaládos, Nagyszülőkkel utazunk

  • Mert minden 50.000 Ft megvalósult foglalás után egy hűségpontot adunk, amelyeket aztán utazással kapcsolatos hasznos ajándéktárgyakra válthattok be.

  • Mert minden legalább 3 éjszakás foglalás után mese-útikönyveink egyikét kapod ajándékba.

  • Mert néhány kattintással egyszerre több családbarát szálláshelytől is kérhetsz ajánlatot, így rögtön össze is tudod hasonlítani az árakat.

 

Akár az összes szálláshelytől is kérhetsz ajánlatot általános ajánlatkérő oldalunkon. Ajánlatkérésedre csak azoktól a szálláshelyektől kapsz ajánlatot, ahol van igényeidnek megfelelő szabad szoba a kért időpontban. Az ajánlatkérés nem jár kötelezettséggel viszont könnyedén össze tudod hasonlítani az árakat és ha tetszik valamelyik, le is foglalhatod.

 

Amennyiben nem találtál számodra megfelelő ajánlatot, lehetőséged van egyedi ajánlatot kérni. Ha már kiválasztottad az úticélt, a szálláshely oldalán kattints az „egyedi ajánlatot kérek!” gombra, ha még nem döntöttél, hogy hová utaznátok, küldj nekünk egy általános ajánlatkérést, melyet továbbítunk az igényeidnek megfelelő minősített szálláshelyek felé.

Az ajánlatkérés leadása után érkezni fog egy visszaigazoló email arra az email címre, amelyet megadtál. Ez tartalmazza az ajánlatkérés során megadott adatokat.

A beérkezett ajánlatkérést továbbítjuk a szálláshelyek felé, melyre jellemzően 24 órán belül választ kapsz emailben és azonnal össze is hasonlíthatod az árakat, sőt le is foglalhatod a szállásodat.

Amennyiben segítségre van szükséged a foglalás során, keress minket az oldal alján, jobb oldalon található chat ablakon keresztül. Egyéb elérhetőségeinket a kapcsolat oldalunkon találod.

Sem a foglalásnak, sem az ajánlatkérésnek nincs extra költsége

Az ajánlatkérés során semmilyen kötelezettséged nincs. Ha az érkezett ajánlatok között megtalálod a számodra megfelelőt, csak kattints az emailben a „lefoglalom” gombra. Ha nem nyeri el a tetszésed egyik ajánlat sem, nem szükséges visszajelezni. Érdemes később visszatérni az oldalunkra, hogy tájékozódj legfrissebb ajánlatainkról.

Ha a foglalásod sikeres volt, a megadott email címedre egy visszaigazoló üzenetet küldünk. Ez azt jelenti, hogy rendszerünk fogadta a foglalásod és továbbítottuk a szálláshely felé.

Ezt követően a szálláshely visszaigazolja a foglalásod, amelyről szintén küldünk egy visszaigazolást az email címedre.

Amennyiben a szálláshelytől nem érkezik visszaigazolás, jelezd felénk az elérhetőségeink egyikén és mi intézzük helyetted.

A foglalás értékét a szálláshelyen tudod kifizetni. Az elérhető fizetési módokról a szálláshely adatlapján tájékozódhatsz.

Bizonyos esetekben a szálláshely előleget kérhet a foglalás megerősítése céljából. Ennek módjáról és összegéről a visszaigazoló email-ben részletes tájékoztatást kapsz a szálláshelytől.

Szálláshelyenként változóak a lemondás feltételei, ezt minden esetben tartalmazza a visszaigazolás.

Szolgáltatások, programok

A szálláshelyek közelében található programlehetőségekről a szálláshelyek adatlapján tájékozódhatsz vagy a honlapunk magazin oldalán olvashatsz élménybeszámolókat, programajánlókat.

Az foglalás során előre be tudod jelölni, hogy milyen eszközökre van szükséged.

A legtöbb szállodában igen, ám a szolgáltatások eltérőek lehetnek, hiszen nem csak az a szálláshely lehet minősített családbarát szálláshely, ahol van medence. Munkatársaink szívesen segítenek a választásban vagy a honlapunkon megnézheted, hogy milyen családbarát szolgáltatásokkal várják a vendégeket a szállodában.

Minden adat biztonságos kapcsolaton kerül továbbításra, így nem kell félned, hogy illetéktelen kezekbe kerül. A megadott adatokat csak mi látjuk, valamint a szálláshely, ahová a foglalásod leadtad. Részletesen erről az adatkezelési nyilatkozatunkban olvashatsz. 

Ha nem kaptál választ a kérdéseidre, tedd fel nekünk az oldal alján, jobb oldalon található chat ablakon keresztül. További elérhetőségeinket ide kattintva találod.